سردار حیدر عباس زاده شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از روز گذشته توسط نیروی انتظامی در خوزستان به اجرا در آمده است.
وی گفت: طی دو روز اجرای این طرح 132 سارق حرفه ای در نقاط مختلف استان با هماهنگی مقامات قضائی دستگیر و تحویل قانون شدند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به تمامی رده های انتظامی اعلام شده است که در هیچ نقطه ای در استان نباید محیط امن برای مجرمان و خصوصا سارقان وجود داشته باشد.
سردار عباس زاده اظهار کرد: این سارقان در بازجوئیهای اولیه خود به 307 فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل، خودرو، لوازم خودرو و ... اعتراف کرده اند.
به گفته وی تا کنون از این سارقان 11 دستگاه خودرو و 40 دستگاه موتور سیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شده است.
وی گفت: این سارقان با انجام کار فنی و تحقیقاتی و کارشناسی توسط کارآگاهان دایره آگاهی و اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی استان شناسائی و دستگیر شده اند.
وی گفت: ماموران انتظامی استان از این پس با هیچ سارقی مماشات و مدارا نخواهند کرد و محیط را در تمامی استان برای آنان نا امن می کنند تا مردم و شهروندان در آرامش و آسایش زندگی نمایند.
وی به مقوله تیراندازیها در این استان به عنوان یک مقوله ایجاد ناامنی و یا احساس نا امنی یاد کرد و گفت: این جرم نیز به صورت ویژه در دستور پلیس قرار دارد و به شدت با افراد خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.
سردار عباس زاده تصریح کرد: با حضور قوی تر پلیس در صحنه های مختلف خوشبختانه آمار جرائم خشن در استان خوزستان طی 2 ماه گذشته 12 درصد کاهش یافته است.
وی گفت: استان خوزستان یکی از استانهای امن کشور است ولی متاسفانه احساس نا امنی در آن بالاست که باید با کارهای فرهنگی و اجتماعی در کنار کار پلیسی و انتظامی این احساس نا امنی نیز کاهش یابد.
سردار حیدر عباس زاده حدود 2 ماه پیش از سوی فرماندهی ناجا به عنوان فرمانده انتظامی استان خوزستان منصوب گردید.
7164/6064
خبرنگار : عاطفه جوادی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.