به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور طی روزهای 20 و 21 مهرماه با حضور 10 تیم به میزبانی اردبیل برگزار شد که در نهایت تیم خوزستان با اقتدار و بدون شکست عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
تیم های اردبیل ، آذربایجان غربی ، فارس ، کردستان ، گلستان ، زنجان ، اصفهان ، مرکزی ، ایلام و خوزستان تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بودند که در نهایت نماینده خوزستان در هر پنج دیدار تیمی خود موفق به پیروزی شد.
تیم خوزستان با 39 برد و 11 باخت انفرادی در مجموع بالاتر از تیم های اردبیل و ایلام عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
تیم خوزستان در اولین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم ایلام رفت که با نتیجه 7 بر 3 پیروز این دیدار شد همچنین در دیدار دوم خود برابر تیم مرکزی قرار گرفت که با نتیجه 8 بر 2 به برتری رسید. کشتی گیران خوزستانی در سومین دیدار خود در همین مرحله به مصاف تیم اصفهان رفتند که با نتیجه 8 بر 2 پیروز میدان شدند.
نماینده خوزستان در دیدار حساس خود در مرحله سرگروهی برابر تیم زنجان صف آرایی کردند که با نتیجه 9 بر یک به برتری رسیدند و راهی بازی فینال شدند.
کشتی گیران جوان خوزستانی در بازی فینال برابر کشتی گیران میزبان (اردبیل) به روی تشک رفتند که با نتیجه 7 بر 3 و با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافتند.
در این رقابت ها سید مهدی ایوبی به عنوان سرپرست ، حیدر ناصری و آرمان مهمدی به عنوان مربی در کنار تیم خوزستان بودند.
6002/خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.