فرهاد قلی نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و همچنین شناسایی منابع آلاینده ،در نیمه نخست امسال ، 39 واحد صنعتی،خدماتی و تولیدی در شمال خوزستان مورد پایش زیست محیطی قرار گرفت که 59 بار از خروجی های واحدهای صنعتی ،خدماتی و تولیدی نمونه برداری شد و 687 آنالیز آزمایشگاهی توسط آزمایشگاه اداره حفاظت محیط زیست بر روی این نمونه ها انجام شد.
وی گفت: بازدید از واحدهای صنعتی،خدماتی و تولیدی دزفول به منظور پایش و شناسایی واحدهای آلاینده و جلوگیری از آلودگی های محیط زیست وفق قانون و مقررات محیط زیست امسال تاکنون با جدیت فراوان انجام شد که پس از سنجش خروجی ها ،تعدادی واحد آلاینده شناسایی شدند که برخی از آنها به رفع آلودگی اقدام کرده و تعدادی نیز تحت پیگیری حقوقی قرار گرفتند.
قلی نژاد افزود: آزمایشگاه سنجش فاضلاب اداره محیط زیست علاوه بر سنجش نمونه های خروجی فاضلاب صنایع دزفول در حال خدمت رسانی به شهرهای شمال خوزستان است.
وی گفت:شهرستان دزفول دارای حدود 240 واحد صنعتی،خدماتی و تولیدی است که سنجش خروجی ها و آلایندگی واحدهای مهم دارای خروجی فاضلاب و هوای آلوده بسیار ضروری است.
7278 / 6037
خبرنگار: رقیه کردی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.