به گزارش ایرنا این واحد آموزشی سه کلاشه با 250متر زیربنا و 2،5 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و کمک های بنیاد برکت ساخته شده است.
بخشدار مرکزی گتوند با تشریح فعالیت های عمرانی صورت گرفته در روستای آبید علیباز بخش مرکزی گتوند گفت: گازرسانی به روستا ، اصلاح ، توسعه شبکه برق و روشنایی معابر و خیابان ها ، تعریض،بهسازی و اجرای جوی و جدول ، ایمن سازی مسیر ورودی روستا از جمله اقدامات انجام شده در این روستا در 2سال گذشته بوده است.
جهانگیر حیدری پور افزود: قرارداد آسفالت معابر و خیابان های این روستا نیز با پیمانکار بسته شده و در آینده نزدیک این پروژه با همکاری بنیاد مسکن انقلاب و اسلامی شهرستان گتوند اجرایی می شود.
به گزارش ایرنا عملیات احداث مدرسه سه کلاسه روستای آبید علیباز از سال 90 شروع شده بود و به دلیل کمبود اعتبارات با 80درصد پیشرفت فیزیکی به مدت سه سال نیمه تمام مانده بود.
شهرستان گتوند حدود 11هزار و500دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و 600 دانش آموز عشایری دارد.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر،ترکالکی، جنت مکان ، سماله و نیز 45 روستا است.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.