به گزارش ایرنا این دیدار بر عکس دیدارهای قبل با حضور تماشاگران پرشوری برگزار شد و حدود 20 هزار تماشاگر اهوازی از این دیدار دیدن کردند.
پیش از آغاز بازی در حالی که درب های ورزشگاه غدیر اهواز گشوده شده بود راه های عبور به ورزشگاه با تردد سنگین خودرو مواجه بود که مشکلاتی را به همراه داشت.
همچنین پیش از آغاز بازی در حالی که جایگاه ده درصد تماشاگران پرسپولیس پر شده بود با هماهنگی مسوولان برگزار کننده بازی تماشاگران این تیم به جایگاه دیگری منتقل شدند که این موضوع اعتراض مسوولان باشگاه استقلال خوزستان را به همراه داشت.
کادر فنی تیم استقلال خوزستان پیش از آغاز بازی به رسم میزبانی به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفت و از اعضای کادر فنی این تیم استقبال کرد.
تماشاگران استقلال اهواز تیم سقوط کرده به لیگ دسته دوم که در این دیدار همچون بازی های گذشته به حمایت تیمهای خوزستانی با در دست داشتن بنری که بر آن نوشته شده بود ' کجاست آن وعده هایی که به استقلال اهواز دادید؟ ' به ورزشگاه آمده بودند اعتراض خود را به وزارت ورزش و جوانان نشان دادند.
پیش از آغاز بازی رضا کرملاچعب بازیکن فصل گذشته پرسپولیسی ها به سمت نیمکت این تیم رفت و با اهدا دسته گل از اعضای این تیم استقبال کرد.
تماشاگران استقلال خوزستان پیش از آغاز بازی با سر دادن شعار ' پرسپولیس 4 تایی' و ' استقلال زلزله' حمایت خود را از آبی های خوزستان نشان دادند.
دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس پیش از شروع بازی حلقه اتحاد گرفتند و با یکدیگر عکس یادگاری انداختند.
در دقایق 35 و 70 بازی، داور به دلیل گرمای هوا بازی را متوقف کرد تا بازیکنان دو تیم به استراحت بپردازند.
علی علیپور که در این دیدار فراتر از حد انتظار نشان داد در دقیقه 11 و 16 بازی دو گل بسیار زیبا به ثمر رساند تا سرخپوشان دو بر صفر از حریف خود جلو بیافتند.
در ادامه حملات استقلال خوزستان ادامه داشت تا اینکه سرانجام شجاع خلیل زاده در محوطه جریمه برای سومین بار توانست دروازه آبی پوشان خوزستانی را باز کند تا این موضوع اعتراض هواداران را به همراه داشته باشد.
تیم استقلال خوزستان که در نیمه اول عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشت در دقیقه 33 بازی یکی از گل های خورده خود را توسط رضا کرملاچعب جبران کرد تا تشویق تماشاگران استقلال از سر گرفته شود.
کرملاچعب که در این دیدار به تیم سابقش گلزنی می کرد به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.
پس از گل استقلال خوزستان یکی از هواداران این تیم وارد زمین شد و کرملاچعب را در آغوش گرفت که در ادامه ماموران امنیتی ورزشگاه این هوادار مشتاق را از زمین خارج کردند.
در دقیقه 37 بازی موسی کولی بالی در محوطه جریمه بر روی بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.
در ادامه موسی کولی بالی با کارت قرمز داور مواجه شد که این موضوع اعتراض شدید کولی بالی و نیمکت استقلال خوزستان را به همراه داشت.
کولی بالی پس از اخراج از زمین در حالی که داشت به سمت رختکن می رفت با عصبانیت تمام بطری آب کنار زمین را با پا به سمت نیمکت پرسپولیس شوت کرد که اعتراض محمود خوردبین سرپرست این تیم را به همراه داشت.
گودرز داوودی سنگربان آبی پوشان با واکنش استثنایی خود موفق شد ضربه پنالتی گادوین منشا را به خوبی مهار کند.
در بین دو نیمه بازی یکی از تماشاگران پرسپولیس از ناحیه صورت مصدوم شد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نمایندگان مجلس شهرستان اهواز در جایگاه وی آی پی و هادی خنیفر کاپیتان سابق استقلال خوزستان در جایگاه ویژه از دیگر حواشی بازی به شمار می رفت.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ برتر با برتری 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.