ملک محمد بویری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تلاش کردیم که به جمع چهار تیم مرحله پایانی صعود کنیم و در ادامه هدفمان قهرمانی در این رقابت ها است.
وی با بیان این که دو کشتی گیر خارجی از روز 27 مهرماه به جمع ما می پیوندند افزود: در مرحله مقدماتی به کشتی گیران خارجی خود فرصت استراحت دادیم اما در مرحله پایانی قطعا به حضور آن ها نیاز داریم.
وی عنوان کرد: تاکنون تمام بازی های خود را بدون شکست پشت سر گذاشتیم و سعی می کنیم در بازی فردا با دست پر از میدان خارج شویم چرا که می خواهیم پس از قهرمانی در لیگ ایران جام باشگاه های آسیا را بار دیگر فتح کنیم.
بویری در خصوص تیم رعد پدافند گفت: حریف از کشتی گیران بسیار خوبی برخوردار بود و در بعضی اوزان بچه های ما را به زحمت انداختند.
وی گفت: هر دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار بودند و این امر جذابیت کار را دوچندان کرده بود.
وی گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد افزایش کیفیت لیگ ایران بودیم به طوری که امروز کشتی گیران مطرح و نامدار جهان از کشتی گرفتن در لیگ ایران استقبال می کنند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در پایان گفت: در سال های اخیر کشتی فرنگی خوزستان رشد قابل توجهی داشته است و در جهان حرف های بسیاری برای گفتن دارد لذا باید در حفظ و نگهداری کشتی گیران خود تلاش کنیم تا همیشه از آمادگی لازم برخوردار باشند.
دیدار بین دو تیم سینا صنعت ایذه و‌ رعد پدافند با برتری 5 بر سه به سود نماینده ایذه به پایان رسید.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.