داود کشاورزیان چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:ساختمان اصلی پایانه مرزی شلمچه برای استقبال از زائران حسینی همچون سال گذشته آماده است و مشکلی برای تردد زائران ایرانی موجود ندارد.
وی اظهار کرد :قرار بر این بود که یک محوطه برای تردد اتباع خارجی که از مسیر ایران به عتبات عالیات مشرف احداث می شود که ساخت آن از برنامه زمان بندی عقب است و جلسه در این خصوص برگزار پیمانکار مربوطه طبق زمان بندی محوطه را تحویل دهد و در ایام اربعین مشکلی برای تردد زائران خارجی پیش نیاید.
کشاورزیان به زیرساخت ها فراهم شده در 2 مرز شلمچه و چزابه اشاره کرد و بیان داشت:امکانات فراهم شده برای زائران اربعین حسینی در استان خوزستان از سایر مرز ها بهتر است.

** تردد از مرز خسروی فقط در روز
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت:با توجه به زیرساخت های موجود در مرز حسروی تردد زائران از این مرز به عتبات عالیات در ایام اربعین فقط در روز انجام می شود.
وی اظهار داشت:پیش بینی می شود بار ترافیکی و تراکم جعیتی در مرز مهران با توجه به تردد زائران حسینی از مرز خسروی نسبت به سال های گذشته کاهش داشته باشد.
داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور جهت بررسی پایانه های مرزی شلمچه و چذابه صبح چهارشنبه از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد.
3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهری ** انتشاردهنده:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.