به گزارش ایرنا تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از 3 برد و یک شکست در مرحله مقدماتی جام باشگاه های آسیا امروز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها به مصاف تیم داسین تایگرز چین تایپه رفت که با نتیجه 97 بر 80 به پیروزی رسید.
شاگردان مهران شاهین طبع که پیش از این دیدار از روحیه خوبی برخوردار بودند در کوارتر اول بازی از همان ابتدای کار بر حریف خود چیره شدند و در نهایت با نتیجه 26 بر 18 پیروز این کوارتر شدند.
در کوارتر دوم این دیدار، سرمربی پتروشیمی که به خوبی تیم خود را کوچ می کرد و از تمامی بازیکنان در لحظات بازی استفاده می کرد که همین امر باعث افزایش روند امتیاز آوری نماینده ایران شد و در نهایت بلندقامتان در این کوارتر با نتیجه 48 بر 41 پیروز میدان شدند.
در کوارتر سوم بازی، بازیکنان پتروشیمی با پرتاب های بدون اشتباه و دفاع خوب، فاصله امتیازات خود را با حریف بیشتر کردند و در نهایت با احتساب 68 بر 57 پیروز این کوارتر شدند.
بازیکنان تیم پتروشیمی در کوارتر چهارم بازی بر خلاف حریف چین تایپه که انتهاری بازی می کرد، با خیال آسوده تری به کار خود ادامه دادند و در نهایت با نتیجه 97 بر 80 پیروز این دیدار شدند تا به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود کنند.
بیست و ششمین دوره از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا از سی و یکم شهریور تا هشتم مهر با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی در چین برگزار می‌شود.
تیم پتروشیمی فردا شب در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مسابقه تیم های مونوومپایرز تایلند و الریاضی لبنان می رود.
6064
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.