مهرداد شیروانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خدیجه رستمی تنها بانوی خوزستانی حاضر در رقابت های جام جهانی کرواسی شب گذشته در بخش تپانچه بادی 10 متر به مصاف حریفان خود رفت و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.
رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان افزود: رستمی در کنار سه نماینده دیگر ایران در مرحله مقدماتی با کسب 361 امتیاز به مقام هفتمی رسید و جواز حضور در مرحله فینال این رقابت ها را بدست آورد.
وی ادامه داد: این تیرانداز خوزستانی پس از رقابت با حریفان خود در بازی فینال با ثبت رکورد 144.3در جایگاه ششم این رقابت‌ها قرار گرفت و سهمیه پارالمپیک 2020 را کسب کرد.
شیروانی ضمن رضایت از عملکرد خدیجه رستمی عنوان کرد: رستمی در حال حاضر نفر چهارم ایران است اما با حضور در مرحله فینال این رقابت ها توانست جایگاه سوم کشور را از آن خود کند.
وی ادامه داد: این ورزشکار خوزستانی به خوبی مراحل ترقی را طی می کند و در آینده می تواند جزنفرات اول یا دوم کشور قرار گیرد هر چند که کار بسیار دشواری است.
رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان افزود: بسیار خوشحالم که خانم رستمی در رقابت های جام جهانی حضور پیدا کرد و مهمتر از آن توانست سهمیه پاراالمپیک کسب کند.
6002خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.