دانیال خاکبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 2 تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و همه چیز تا کوارتر دوم برابر بود اما در نیمه دوم داور با تصمیمات اشتباه خود 2 بازیکن اصلی ما را سه خطایی کرد و ما مجبور شدیم از بازیکنان ذخیره استفاده کنیم.
سرمربی تیم واترپلو نیروی زمینی با اشاره به این که نتوانستیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم افزود: نتیجه این دیدار می توانست خیلی نزدیک تر باشد اما یک سری مسائل مانع از این اتفاق شد.
وی در خصوص تیم نفت امیدیه گفت: حریف تیم یک دستی بوده و سال ها در لیگ برتر حضور دارد از طرفی چندین بازیکن ملی پوش در اختیار دارد که کار را برای هر تیمی سخت می کنند. نفت امیدیه با بازیکنانی که در اختیار دارد قطعا یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ است.
خاکبان به عملکرد تیمش اشاره کرد و گفت: با توجه به این که بازیکنان تیم ما همه سرباز هستند برای جمع کردن آن ها با مشکل مواجه هستیم و همین امر موجب شد که پیش از شروع فصل تمرینات خوبی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: تیم ما به لحاظ جسمی در شرایط خوبی قرار دارد اما هماهنگی بین بازیکنان هنوز کامل نیست و برای این کار به زمان بیشتری نیاز داریم. امیدوارم در هفته های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
6002
خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.