به گزارش ایرنا، محمدرضا مقصودلو روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: کبدی خوزستان به لحاظ نیروی انسانی هیچ کمبودی ندارد اما انتظار داریم که وحدت و همدلی در بدنه کبدی استان شکل بگیرد.
رییس فدراسیون کبدی کشور با بیان این که انتظار داریم طی دوره چهار ساله اتفاقات خوبی در ورزش کبدی خوزستان شکل گیرد افزود: اگر می خواهیم برای همیشه در آسیا و جهان عنوان دار باشیم باید حمایت خود را از ورزشکاران آقا و خانم دوچندان کنیم. تیم های کبدی ایران هر ساله در مسابقات آسیایی و جهانی یک پای فینال هستند و بعد ازهند در رده دوم آسیا قرار دارند.
وی با بیان این که همیشه حسرت غلبه بر تیم هندوستان وکسب عنوان قهرمانی را داریم ، افزود: ما می توانیم افت محسوس کبدی کشور را جبران کنیم منتها باید در سرتاسر کشور توجه بیشتری به این رشته شود و تجهیزات و امکانات لازم را به نحو خوبی در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.
مقصودلو با اشاره به توانایی بالای خوزستان در رشته کبدی گفت: هدف ما توسعه و گسترش ورزش کبدی در سطح کشور بوده لذا در حد توان خود هر آن چه که کبدی خوزستان نیاز داشته باشد تامین می کنیم.
وی با اشاره به این که فدراسیون کبدی سال گذشته به عنوان سومین ورزش تیمی کشور شناخته شد افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بر سکوی قهرمانی جهان تکیه بزنیم و برای رسیدن به این جایگاه باید ارتباط خود را با مدارس، دانشگاه ها، نیروهای مسلح و بسیج بیش از پیش قوی تر کنیم.
رییس فدراسیون کبدی کشور با بیان این که خوزستان ظرفیت آن را دارد که به عنوان قطب کبدی کشور شناخته شود افزود: ازگذشته تا به امروز شاهد استعدادهای درخشانی در کبدی این استان بودیم و امیدواریم مسیر پیشرفت این رشته در خوزستان سیر صعودی خود را داشته باشد.
وی در پایان افزود: امیدواریم در مسابقات آسیایی سال آینده شاهد عضویت کبدی کاران خوزستانی در تیم ملی باشیم همچنین توجه ویژه ای به بخش بانوان این رشته در استان شود.
درمجمع امروز کامبیز بهادری با 14رای موافق از مجموع 16 رای ،به مدت چهار سال به ریاست هیات کبدی خوزستان انتخاب شد.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.