به گزارش ایرنا سردار حیدر عباس‌زاده شنبه در بازدید از سلاح های غیر مجاز کشف شده در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی خوزستان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان به ویژه مقابله با تیراندازی‌های غیرمجاز چه در مناسبت‌ها و چه به سمت منازل، اماکن و افراد برنامه ریزی بسیارخوبی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: پس از کشف 130 سلاح غیرمجاز 71 نفر از دارندگان این سلاح ها و کسانی که در مناسبت‌ها تیراندازی می‌کردند توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و یگان‌های انتظامی شناسایی و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: از مردم خوزستان تقاضا دارم که خودشان درخواست کنند در مناسبت‌هایی مانند عروسی، عزا، بدرقه حجاج و ...تیراندازی نشود چراکه در سالیان گذشته شاهد بودیم به خاطر این رسم غلط و کم توجهی برخی، کسانی بی گناه کشته شدند.
وی ادامه داد: از بزرگان و ریش سفیدانی که در راس طوایف هستند نیز درخواست می شود با کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم می کنند صحبت و آنها را از انجام این کار منصرف کنند چراکه این عمل جز نارضایتی مردم چیزی در پی ندارد.
عباس زاده بیان کرد: براساس روش جاری و قانونی برای سلاح های کشف شده غیرمجاز ابتدا تشکیل پرونده صورت می گیرد سپس به انبارهای مخصوص منتقل می شوند.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشار کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.