مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان در گفت وگو با ایرنا با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی دراین باره گفت: در خصوص مسائل پیش آمده در مورد این مدرسه اعلام می کنیم که هیچ‌گونه تغییر کاربری صورت نگرفته
و تنها در راستای افزایش ضریب امنیت و به دلیل نامناسب بودن فضای کلانتری واقع در منطقه کوی علوی این فضا به صورت موقت در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.
شهاب رزمی افزود: استاندار از زمان انتصاب به مسئولیت استانداری خوزستان بیشترین بازدیدها را از مناطق محروم و حاشیه ای داشته و با همین نگاه و با توجه به وقوف به اهمیت مسائل آموزشی ضمن برگزاری منظم ومستمر جلسات با مسئولین آموزش وپرورش ، امسال برای نوسازی و بازسازی مدارس ومسائل عمرانی کوی علوی، دستورات ویژه ای صادر کرده است.
وی ادامه داد: ضمن تشکر از کلیه فعالین مدنی و اجتماعی وهمچنین نمایندگان محترم مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی جناب آقای الباجی وساری برای پیگیری موضوع و اهمیت قائل شدن برای مسائل آموزشی تاکید می شود واگذاری به صورت موقتی بوده و جهت افزایش امنیت منطقه انجام شده و هیچگونه تغییر کاربری صورت نگرفته است.
به گزارش ایرنا تغییر کاربری یکی از مدارس کوی علوی، که از مناطق کم برخوردار کلانشهر اهواز است، در روزهای اخیر موجب نگرانی ساکنان این محله شده بود و فعالان اجتماعی اعتراض خود را به این مساله در فضای مجازی منتشر کرده بودند.
6002/7164خبرنگار: عاطفه جوادی **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.