رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حاشیه انتقال مجروحان در شلمچه به ایرنا گفت:10 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ، 2 فروند بالگرد به همراه 30 تکنسین های فوریت های پزشکی در مرز بین المللی شلمچه مستقر بوده و عملیات انتقال مجروحان را به عهده داشتند.
علیرضا آموزنده افزود:یک نفر از مجروحان بوسیله بالگرد به شهر اهواز اعزام شد و 3 نفر به بیمارستان شهید بهشتی آبادان ، 3 نفر به بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر ، یک نفر به بیمارستان آیت اله طالقانی و یک نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) نفت آبادان انتقال یافتند.
اسامی مصدومان، علیرضا شایسته خواه 30 ساله از شیراز، اصغر عباسی 35 ساله از شیراز، امیر حسین فقیهی 13 ساله از شیراز، امین حسین فقیهی 25 ساله از شیراز، فریدون غفاری 54 ساله از شیراز، فریده رمضان پور 40 ساله از شیراز، محسن کشاورز 14 ساله از بندعباس، حسن اکبری زاده 57 ساله از بندرعباس ، طیبه زحمتکش 38 ساله از بندرعباس.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:فریدون غفاری 54 ساله از شیراز به یکی از بیمارستان های اهواز اعزام شد.
به گزارش ایرنا در حمله تروریستی عناصر تروریستی پنجشنبه به مرکز ایست و بازرسی و رستوان فدک در منطقه الناصریه واقع در غرب استان ذی‌قار عراق 37 نفر کشته و 80 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهری ** انتشار دهنده:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.