مهدی مال ویرانی دوشنبه در حاشیه افتتاح این مدرسه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این‌ مدرسه دکتر مهدی پور در منطقه جوکار شهرستان ایذه توسط خیر ساخته شده بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
مسئول آموزش و پرورش عشایر شهرستان ایذه اظهار کرد: این مدرسه با زیربنای 100 متر مربع و اعتبار یک میلیارد ریال در شهرستان ایذه ساخته شده است.
وی گفت: این مدرسه با سه کلاس درس، ظرفیت بیش از 35 نفر دانش آموز را دارد.
مال ویرانی با اشاره به اینکه، پیشتر دانش آموزان‌ جوکاری در مدرسه‌کانکسی با ظرفیت 25‌نفر در پایه‌های ‌مختلف در‌حال تحصیل بودند بیان کرد: با افتتاح این‌ساختمان سه کلاسه ، فضای استاندارد برای این دانش‌آموزان احداث شده است و با احتساب فضایی برای نوآموزان پیش‌دبستانی، ظرفیت مدرسه هم‌اکنون 35 نفر است.
وی گفت: واحدهای آموزشی غیر استاندارد در شهرستان ایذه وجود دارد که توجه ویژه خیرین را می طلبد و امیدواریم این عزیزان‌ برای کمک به دانش آموزان و حل مشکل آموزشی مانند همیشه ورود کنند.
شهرستان ایذه در شمال شرق استان‌خوزستان قرار گرفته که در‌مناطق عشایری روستای گادکوه، هوفل پلنگی ،سرتنگ ارمغان، پلم الوند و...هنوز مدارس چادری دایر است و دانش آموزان در پایه های مختلف در همین چادرها به تحصیل مشغولند.
7161/6002
خبرنگار:مهسا نوروزی**انتشار دهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.