به گزارش ایرنا منصور کوهی رستمی روز سه شنبه در آیین گشایش این کتابخانه اظهار کرد:برای راه اندازی این کتابخانه بیش از چهار میلیارد و 168میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: این کتابخانه عمومی به‌ عنوان مرکزی فرهنگی در شهر غیزانیه برای استفاده اقشار مختلف احداث شده که امیدواریم با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع از قبیل نشست‌های کتاب‌خوان، رونمایی و نقد و بررسی کتاب، کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌ها و برنامه‌های ویژه بخش‌های کودک و نوجوان به هدف غایی خود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشرفت در زمینه‌های علمی و آموزشی،ارتقای سطح فرهنگ عمومی و رشد ساعات مطالعه در منطقه منجر شود.
وی ادامه داد: کتابخانه عمومی شهدای غیزانیه، در زمینی به مساحت 500 مترمربع از محل اعتبارات 2 درصد نفت و تملک دارایی تامین و توسط اداره کل کتابخانه‌های خوزستان ساخته و تجهیز شده است.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی خوزستان ادامه داد: این کتابخانه سه هزار نسخه کتاب در بخش های کودک، نشریات، مخزن، مرجع، سالن مطالعات خواهران، برادران و همچنین مجهز به اینترنت است.
وی با اشاره به توسعه فضای کتابخانه‌ای استاندارد در شهرستان اهواز گفت: امروز با توجه به صبغه علمی نیازمند یک کتابخانه مرکزی هستیم که امیدواریم با همَت مسئولان و خیران در آینده ای نزدیک این مهم تحقق یابد.
کتابخانه عمومی 'شهدای غیزانیه' در شهرستان اهواز با حضور آیت ا... سید علی شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان محلی گشایش یافت.
7164 / 6037
خبرنگار: عاطفه جوادی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.