رئیس روابط عمومی هیئت تیراندازی استان خوزستان گفت: یازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی با حضور علی دادگر رییس این فدراسیون در بخش مردان و به میزبانی تیم مقاومت آغاز شد که در نهایت ۶ تیم در سه دیدار به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید ناصر حسینی افزود: این رقابتها با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در مرحله مقدماتی، روز پنجشنبه دوم شهریورماه دنبال شد که در رشته تفنگ و تپانچه بادی، تیم های نیروی زمینی ارتش، مقاومت و شرکت ملی حفاری ایران بر حریفان خود غلبه کردند و توانستند پیروز میدان باشند.

تیم ملی حفاری اهواز که با ترکیبی متشکل از وحید گل خندان، ابراهیم رحیمی، مرتضی دانا و ابراهیم ایوبی در رشته تپانچه بادی و همچنین پوریا نوروزیان، مهیار صداقت، محمد حسین کریمی و مهدی ایوبی در رشته تفنگ بادی با  سرمربیگری سپیدار بختیاری امروز و در هفته اول به مصاف تیم کرمان رفته بود، موفق شد در هر دو رشته بر حریف خود پیروز شود و در هفته دوم این رقابت ها امروز جمعه سوم شهریورماه به مصاف تیم سمنان رفت و موفق شد این تیم را نیز شکست دهد.

وی ادامه داد: در ادمه این رقابت ها از هفته اول، با برگزاری فینال مسابقات انفرادی تفنگ بادی، مجتبی قاسم آبادی از هیات کرمان، امیرحسین گل پسند از نظام مهندسی ساختمان قم و پوریا نوروزیان از شرکت ملی حفاری ایران به عناوین اول تا سوم رسیدند و در تپانچه بادی نیز ابراهیم برخورداری از مقاومت، محمد احمدی از نیروی زمینی ارتش و وحید گل خندان از شرکت ملی حفاری ایران در مکان های اول تا سوم ایستادند.

حسینی بیان داشت: این دوره از رقابتها با برگزاری فینال در هر رشته و اهدای جوایز نقدی همراه بود ضمن اینکه حمیدرضا برگی سرداوری این مسابقات را برعهده داشت.

لازم به ذکر است، هفته اول رقابتهای لیگ برتر تیراندازی در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

مسابقات تیراندازی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.