غلامحسین امینی فر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:با تصمیم کادر فنی تمرین روز چهارشنبه و پنجشنبه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای رویارویی با تیم استقلال تهران پشت درهای بسته برگزار می شود.
وی اظهارکرد: حساسیت بازی با استقلال تهران برای تیم صنعت نفت بالاست و با توجه به اینکه این نخستین بازی در لیگ برتر است، کادر فنی تصمیم گرفت تمرینات تیم پشت درهای بسته برگزار شود.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:تیم پس از اردوهایی که پشت سر گذاشت به لحاظ آمادگی شرایط خوبی دارد و آماده آغاز رقابت های لیگ برتر است.
امینی فر افزود:البته بازیکنان تیم برای رسیدن به هماهنگی بیشتر نیاز به زمان بیشتری دارند و به طور حتم هر چقدر از بازی ها لیگ بگذرد هماهنگی بین بازیکنان بیشتر می شود.

** مهاجم تیم نفت آبادان:حمایت هواداران برابر استقلال تهران برای ما مهم است
مهاجم برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در آستانه برگزاری نخستین دیدار این تیم با استقلال تهران گفت:بدون شک استقلال تهران تیم بزرگی است که برای پیروزی برابر این تیم نیاز به حمایت همه جانبه هواداران داریم.
لوسیانو پریرا افزود:تیم صنعت نفت اردوهای بسیار خوب ولی پرفشاری را برگزار کرد و اکنون بازیکنان تیم شرایط بسیار خوبی دارند.
وی اظهارکرد: در این فصل تیم صنعت نفت بازیکنان مطرح و با کیفیتی جذب کرده که می توانند این تیم را در رقابت های لیگ برتر قدرتمند نشان دهد و به همین دلیل همه در آبادان از این تیم انتظار برد دارند که این مساله تا حدودی کار تیم را دشوار می کند.
وی بازی برابر استقلال تهران را سخت دانست و گفت: استقلال بازیکنان بزرگی دارد که هدفش قهرمانی در لیگ برتر است اما در آبادان کار سختی پیش رو دارد.
مهاجم صنعت نفت آبادان ادامه داد: پیروزی در نخستین بازی لیگ برای هر تیمی مهم است و بازیکنان نفت این مهم را به خوبی درک کرده اند.

** کاپیتان تیم نفت آبادان:تماشاگران آبادانی شور و هیجان خاصی دارند .
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت:تماشاگران آبادانی شور و هیجان خاصی دارند و سرمایه اصلی تیم صنعت نفت به شمار می روند.
مرتضی اسدی در گفت و گو با ایرنا افزود:شرایط تیم به لحاظ آمادگی بسیار خوب است، سه اردوی مناسبی را پشت سر گذاشتیم به ویژه اردوی ترکیه که بسیار پرفشار بود.
وی با اشاره به هماهنگی خوب بازیکنان صنعت نفت اظهارکرد:با برگزاری چند دیدار تدارکاتی اکنون به لحاظ هماهنگی خوبی رسیدیم، سه بازی که در ترکیه برابر تیم های خارجی برگزار کردیم بازیکنان را به شرایط خوبی رساند.
کاپیتان صنعت نفت آبادان گفت: خوشبختانه نخستین بازی ما با تیمی است که به طور حتم جای خالی در ورزشگاه دیده نخواهد شد و شاهد حضور پرشور هواداران در این بازی خواهیم بود.
وی افزود:برابر استقلال تهران باید از گرمای حاکم بر آبادان استفاده کنیم تا نخستین گام را محکم و با یک پیروزی مهم برداریم.
اسدی با اشاره به تغییر و تحولات در تیم صنعت نفت گفت:تیمی که خوب بسته شود توقعات زیادی از آن تیم می رود و با تغییر و تحولاتی که صنعت نفت داشت و بازیکنان خوبی را جذب کرده به طور حتم انتظارات از این تیم امسال بالاست.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه هفته جاری از هفته نخست لیگ برتر میزبان استقلال تهران است.
7104/3015 / 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** تنظیم: عدنان جواهری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.