ملک محمد بویری دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام تیم های حاضر در لیگ امسال از کشتی گیران خوبی برخوردار بوده و با فراهم کردن بسترهای لازم پای به مسابقات گذاشته اند و دوست ندارند بازنده باشند به طوری که تمام کشتی های انفرادی نزدیک به هم هستند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با بیان این که تیم رعد پدافند از کشتی گیران خوب تیم ملی استفاده کرده بود افزود: رعد پدافند امسال از کشتی گیرانی چون حاجی پور ،گرایی ،فلاح، کاظمی و نظری بهره می برد اما ما نیز از جوانان آینده دار استفاده می کنیم و خدا را شکر می کنیم که موفق به شکست این تیم در تهران شدیم.
وی عنوان کرد: با تمام قدرت با همه کشتی می گیریم و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و در برابر نماینده شیراز با اضافه شدن شش کشتی گیرمان که در اردوی تیم ملی هستند جز شکست دادن حریف خود به چیز دیگری فکر نخواهیم کرد.
بویری در ادامه به سطح بالای رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اشاره کرد و گفت: در لیگ امسال سعی کردیم جوان گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و کشتی گیران ما تاکنون به خوبی جواب اعتماد ما را داده اند.
به گزارش ایرنا دیدار تیم‌های سینا صنعت ایذه و آکادمی امید نوروزی از سری مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به‌دلیل حضور 6 کشتی‌گیر این تیم ایذه‌ای در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد.
این دیدار که قرار بود در روز یکم مردادماه در شیراز برگزار شود، به دلیل حضور تقریبی تمام کشتی‌گیران سینا صنعت در تیم ملی، به زمانی دیگر موکول شد.
مهرداد مردانی، محمد الیاسی، فرشادبلفکه، پیام بویری، پژمان پشتام و سامان عزیزی 6 کشتی‌گیر سینا صنعت هستند که هفته پیش در مسابقات انتخابی تیم ملی عناوین برتر را به دست آورده و با حضور در اردوی تیم ملی خود را برای اعزام به مسابقات جهانی آماده می‌کنند.
تیم سینا صنعت ایذه به همراه دانشگاه پیام نور خوزستان دو نماینده استان خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی هستند که تیم سینا صنعت با انجام دو دیدار در گروه دوم این دوره از رقابت‌ها با اقتدار در جایگاه نخست قرار گرفته است.
6064
خبرنگار: محمد شاکری: انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.