به گزارش ایرنا جلیل مختار عصر دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی سد و قفل کشتیرانی مارد و پایین‌ دست بهمنشیر در آبادان با حضور وزیر نیرو افزود:وضعیت آب شرب در شهرستان های آبادان و خرمشهر مطلوب نیست و وزارت نیرو باید برای رفع این مشکل اقدامات جدی صورت دهد.
وی اظهار داشت:در برخی مناطق شهرستان آبادان آب شرب، بوی لجن می دهد و این شایسته مردم شهیدپرور این خطه نیست.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات آب و فاضلاب آبادان باید هرچه سریع‌ تر حل شود، وزیر نیرو باید از وضعیت آب و فاضلاب این شهرستان بازدید داشته باشد زیرا از نظر کمی و کیفی با مشکل مواجه است.
مختار در خصوص اختصاص چهار هزار میلیارد ریال بودجه به طرح های مربوط به وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان افزود:وزیر نیرو را به خون شهدا قسم می دهیم از طرح های استان خوزستان کسر نشود.
وی با انتقاد از قطعی مکرر برق در شهرستان آبادان گفت:قطع مکرر برق به دلیل فرسودگی شبکه نیز یکی دیگر از مشکلات شهرستان آبادان است که وزارت نیرو باید نگاه جدی تری به این مشکل داشته باشد واقدام لازم را صورت دهد.
نماینده مرده آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :در بحث آب ‌رسانی چوئبده و بهمنشیر نیز باید مطالعه مجدد صورت گیرد زیرا شاید سال 50 چوئبده آنقدر جمعیت نداشته است ولی اکنون با این طرح، چوئبده به دو قسمت دارای آب شیرین و آب ‌شور تقسیم ‌بندی می‌شود.
مختار گفت:از مصوبه هیات دولت برای آب و فاضلاب خوزستان نیز برای ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب آبادان استفاده شود.
عملیات ساخت سدهای مارد و پایین ‌دست بهمنشیر با حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو عصر دوشنبه در شهرستان‌ های آبادان و خرمشهر آغاز شد.
/6002/ 7104**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.