مسئول انجمن سینمای جوان دزفول روز دوشنبه به ایرنا گفت:مستند وقتی گنجشکها جیغ می زنند به همراه سه مستند دیگر به نام های صفر کیلومتر ساخته امید حنطوش زاده ،خانه ای در تاریکی ساخته محسن علیخانی و شاهخون ساخته امین هیودی از تولیدات انجمن سینمای جوان دزفول در اوایل امسال جاری در نخستین جشنواره شبکه مستند پذیرفته شد.
محمدباقر حنطوش زاده افزود:40 فیلم در جشنواره شبکه مستند در 2 فصل داوری شدند که مستند وقتی گنجشک ها جیغ می زنند ساخته خلیل رشنوی و از تولیدات مشترک سینمای جوان دزفول توانست به طور مشترک برگزیده بخش مردمی این جشنواره شود.
وی گفت:این فیلم 50 دقیقه ای ماجرای سرهنگی است که در مبارزه با اشرار از ناحیه صورت به شدت مجروح ، و بینایی و بویایی خود را از دست می دهد و پس از جراحی متعدد و طولانی اکنون به زندگی خویش ادامه می دهد.
مسئول انجمن سینمای جوان دزفول با بیان اینکه تصویربرداری و تدوین گری این مستند برعهده خود فیلمساز بوده افزود: مستند ' کنده دیگر دود نمی کند ' ساخته محمدباقر حنطوش زاده فیلمی دیگر از تولیدات سینمای جوان دزفول است که همراه با 39 فیلم دیگر از سراسر کشور در ادامه جشنواره شبکه مستند که در فصل تابستان برگزار می شود راه یافته و قرار است مثل جشنواره فصل بهار جشنواره روزهای شنبه،دوشنبه و چهارشنبه از شبکه مستند به نمایش درآید.
7278 /6037
خبرنگار: رقیه کردی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.