مسعود مصدقی دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جلسات به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل برون شهری و مکلف نمودن شرکت های حمل و نقلی و رانندگان به رعایت بیشتر نکات ایمنی و ارتقاء سطح ایمنی در صنعت حمل و نقل جاده ای می باشد.
مصدقی ادامه داد: در حال حاضر 312 شرکت حمل و نقل کالا و 141 شرکت حمل و نقل مسافر در استان مشغول فعالیت هستند که به تخلفات و پرونده های این شرکت ها با برگزاری مستمر جلسات کمیسون های ماده 11 و 12 و با حضور اعضای کمیسیون در محل اداره کل رسیدگی خواهد شد.
وی بیان کرد:در یک سال اخیر تعداد 10 جلسه کمیسیون ماده 12 و 11 استانی تشکیل و طی آن به تخلفات 159 شرکت حمل و نقل کالا،57 شرکت حمل و نقل مسافر در کمیسون ماده 11 که مربوط به تخلفات رانندگان بخش کالا و مسافر می باشد رسیدگی شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه بیشترین تخلفات انجام شده در حمل و نقل کالا مربوط به عدم رعایت و مقررات مربوط به سالن اعلام بار است گفت: نداشتن تجهیزات ایمنی ، مغایرت مندرجات بارنامه ،حمل و نقل مسافر، جذب مسافر به صورت غیرمتعارف ، نداشتن لباس فرم راننده ، نداشتن کارت شناسایی ، حمل بار بدون بارنامه و اضافه بار از عمده تخلفات این بخش می باشد.
مصدقی تأکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طرف شرکت های حمل و نقل جاده ای از طریق ارسال پیام به سامانه پیامک 30006774، تماس با شماره 33338641 و یا با مراجعه حضوری به این اداره کل؛ نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح واین اداره را در اجرای صحیح قوانین و ارتقای سطح خدمات یاری نمایند.
در خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده و 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی وجود دارد و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه در این استان وجود دارد و بیشتر جاده ها دوطرفه است.
7165/6064
خبرنگار: حمیدرضا ترابی فرد **انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.