به گزارش ایرنا، شامگاه یکشنبه حامد حدادی در آیین تجلیل از اسطوره بسکتبال ایران در سالن 22 بهمن اهواز با تشکر از برگزاری این مراسم اظهار کرد:وضعیت بسکتبال خوزستان با وجود 2 تیم لیگ برتری پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان روز به روز در حال ترقی است و آینده بسیار خوبی برای بسکتبالیست های نوجوانان و جوان خوزستانی در راه است.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره راه اندازی کانون بسکتبال در اهواز گفت: برای اولین بار یک مدرسه بسکتبال در اهواز راه اندازی و سعی کردیم از حضور مربیان خارجی و چند مربی بومی استان استفاده کنیم که خوشبختانه شروع کار خوب بوده ، در ابتدای کار علاقه مندان کمتری در این مدرسه ثبت نام کرده بودند اما امروز با دیدن تعداد زیادی بسکتبالیست نونهال و نوجوان بسیار شگفت زده شدم.
حدادی عنوان کرد: اگر بتوانیم در کنار این مدرسه بسکتبال یک خوابگاه احداث کنیم تا متقاضیان شهرستانی به راحتی به این مدرسه دسترسی داشته باشند به واقع خدمت بزرگتری انجام داده ایم. ما سعی داریم که به خوبی کار پایه را انجام دهیم تا در آینده بازیکنان زیادی به بسکتبال کشور معرفی کنیم.
در ادامه صمد نیکخواه بهرامی دیگر بازیکن موثر بسکتبال کشور که در این مراسم از او نیز تقدیر شد گفت: با توجه به افتخاراتی که حامد برای بسکتبال کشور و خوزستان کسب کرده ، برپایی اینگونه مراسم برایبازیکنی مثل حامد لازم است .
وی افزود: بسیار خوشحالم که حامد یک مدرسه بسکتبال راه اندازی کرده است. او چون خودش از این استان رشد کرده خیلی بهتر کمبودهای منطقه را احساس می کند و به تبع مردم نیز از او انتظار دارند. قطعا در سال های آینده با وجود این مدرسه بازیکنان خوبی به تیم های ملی معرفی می شود.
کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران با بیان این که وضعیت بسکتبال استان با حضور پتروشیمی و پالایش نفت آبادان بسیار خوب بوده است افزود: اگر چه فعالیت شهر اهواز در چند سال اخیر با حضور افرادی همچون احمد سعیدی و حامد حدادی کم رنگ شده است.
نیکخواه در خصوص وضعیت خود در تیم تازه صعود کرده مهرام به لیگ برتر گفت: هنوز مشخص نیست که مهرام در لیگ برتر تیم داری کند اما در صورت حضور در لیگ برتر آرزو می کنم بار دیگر در این تیم توپ بزنم چرا که سال های زیادی در این تیم بازی کردم.
وی در خصوص تیم ملی ایران گفت: معتقدم تیم نیاز به زمان بیشتری دارد زیرا هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و تیم ملی در مسابقات محک نخورده ،لذا آینده همه چیز را روشن می کند اما در کل ما برای بسکتبالیست های تیم ملی آرزوی موفقیت داریم.
کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگر از تمام انرژی و استعداد بسکتبال کشور استفاده شود هنوز هم قدرت اول آسیا هستیم اما متاسفانه یک سری از نیروها را کنار گذاشته اند و نیم سوز جلو می روند که این تمام قدرت بسکتبال ما نیست.
6002 خبرنگار : محمد شاکری **انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.