فرماندار هندیجان گفت: بانک مرکزی حساب موسسه آرمان را بسته تا شخص یا اشخاصی از پول مردم برداشت نکرده و به‌محض ادغام این موسسه، پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش مودت در نشست خبری که توسط روابط عمومی فرمانداری هندیجان در دفتر فرماندار برگزار شده بود، اظهار داشت: به مردم عزیز هندیجان اعلام کرده‌ایم موسسه آرمان سود پول‌هایشان را واریز می‌کند. این موسسه نباید تعطیل بماند مردم حق‌دارند پیگیر اموال خود باشند و در نهایت سعی ما حل این مشکل است.

وی افزود: استاندار خوزستان با معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌کل بانک مرکزی در خصوص موسسه آرمان صحبت کرده که باید مشکلات این موسسه را حل کنند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: پول مردم در حساب موسسه آرمان موجود است اما بانک مرکزی حساب‌ها را بلوکه کرده تا کسی نتواند از پول مردم برداشت کند.

 وی گفت: برای آزادسازی پول‌ها از موسسه آرمان باید مراحل قانونی طی شود تا پول مردم عزیز محفوظ بماند. در حال حاضر موسسه آرمان در حال ادغام است به‌محض ادغام پرداخت‌ها آغاز می‌گردد.

 مودت همچنین در خصوص دایر نمودن مراکز خدماتی در شهرستان هندیجان، عنوان کرد: مجوز تأسیس مرکز معاینه فنی برای هندیجان بیایید تصویب‌ شده است. همچنین طبق پیگیری‌های زیادی که صورت گرفت باید اتاقی برای انتقال خون در هندیجان افتتاح شود تا حداقل هفته‌ای یک‌ بار مردم بتوانند خون اهدا کنند.

وی افزود: از وضعیت نخاله‌ها در هندیجان ناراضی هستیم و ممکن است از همین نخاله‌ها مشکلاتی برای مردم پیش بیایید.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.