به گزارش خبرنگار ایرنا مردم مومن شهرستان شوش پس یک ماه روزه داری و تزکیه نفس صبح روز دوشنبه در میدان یازهرا
(س) این شهر در صفوفی بهم فشرده نماز عید فطر را اقامه کردند.
اطراف میدان یازهرا و خیابان امام خمینی(ره) شوش مملو از جمعیت نمازگزاران بود که به عشق کسب پاداش یک ماه بندگی گرد هم آمده و نماز عید را اقامه کردند.
به گزارش ایرنا امام جمعه شوش در خطبه های نماز عید فطر با تبریک این عید بزرگ به مسلمین جهان گفت: اتحاد در مقابل دشمنان به خصوص آنهایی که قصد دارند کشور را نا امن کنند ضروری است.
حجت الاسلام سیدمحمد امام افزود: امنیت و آرامش جامعه حاصل وحدت و همبستگی مردم و نیروهای مسلح است که به شکل قوی برقرار شده و پشیمانی دشمنان را به دنبال داشته است.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و نیز تقویت ایمان و اعتقادات مذهبی در جامعه گفت:ملت ایران نسبت به مسایل مذهبی و اجتماعی بسیار حساس و مراقب است و اگر کسی بخواهد خلاف اعتقادات مردم کاری انجام دهد یا حرفی بزند همه علیه وی وارد عمل می شوند.
خطیب نماز عید فطر در شوش در ادامه بر ضرورت کار آفرینی و اشتغال برای جوانان تاکید کرد و از تلاش فرماندار و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان که برای ایجاد کار آفرینی برای جوانان تلاش می کنند تقدیر کرد و گفت:امید است امسال شاهد شتاب بخشی به کار آفرینی برای جوانان این شهرستان با تشکیل کارگروه باشیم.
به گزارش ایرنا نماز عید سعید فطر علاوه بر شهر شوش در شهرهای الوان ،شاوور ،حر و فتح المبین و نیز روستاهای این شهرستان اقامه شد.
6068/7280
خبرنگار:مجتبی پناهی ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.