به گزارش ایرنا، افشین حیدری جمعه شب در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش خوزستان اظهار کرد: پیشکسوتان چراغ راه و راهنمای جوانان و در کل سرمایه جامعه محسوب می شوند و احترام آن ها همیشه واجب است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان یکی از دغدغه های مدیران ورزش استان را حفظ شان و حمایت ازپیشکسوتان دانست و گفت: بر این اساس بنا داریم صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش استان را تشکیل داده و محور کار را در اختیار پیشکسوتان قرار دهیم.

وی عنوان کرد: طرح راه اندازی صندوق حمایت از پیشکسوتان با همکاری اداره کل کار و تعاون به زودی انجام می شود و منابع اولیه صندوق از سوی شخص استاندار تامین خواهد شد.
حیدری با اشاره به این که کانون پیشکسوتان استان در حال حاضر 1200 عضو دارد افزود: متاسفانه به رغم وجود باشگاه ها و مجموعه های ورزشی فراوان در استان ،کمتر امکان بهره مندی پیشکسوتان ازاین فضاها فراهم است لذا مقرر شد برای هر یک از پیشکسوتان کارتی صادر شود تا بتوانند به صورت رایگان از مجموعه های ورزشی استان استفاده کنند.
وی عنوان کرد: پیشکسوتان سایه و افتخار ورزش استان محسوب می شوند و نسل جوان ما باید از تجربه آنان برای کسب موفقیت های پیش رو به خوبی استفاده کند.
در ادامه رییس هیات ورزش های همگانی استان گفت: پیشکسوتان می توانند با پرورش قهرمانان در رسیدن به افق ورزش استان کمک حال مسولان باشند لذا باید جایگاه آنان به خوبی حفظ شود.
سالمی افزود: لازم است که بیش از پیش به یاد پیشکسوتان و بزرگان ورزش استان باشیم چرا که آنان سرمایه های ما محسوب می شوند و روزگاری برای این کشور افتخار آفرینی کردند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.