به گزارش ایرنا عملیات خارج سازی مغروقه‌های آبراه خور موسی باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی روز پنجشنبه با سرمایه گذاری یک هزار و 115 میلیارد ریال در آبراه خور موسی آغاز شد.
طی این عملیات هفت فروند مغروقه طی دو سال از آبراه خور موسی خارج می شود.
در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بندر ماهشهر همچنین از پروژه‌های تعمیرات زیرآبی شناور لایروب هاپر ساکشن هویزه با اعتبار 23 میلیارد با هدف انجام لایه روبی و کانال دسترسی و ارائه خدمات به مشتریان بندری بهره برداری شد.
ساخت و خرید یک فروند قایق گشت یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی در مجتمع کشتی سازی شهید توحیدی با سرمایه گذاری 13 میلیارد ریال با هدف افزایش ضریب امنیت دریایی و تعمیرات زیرآبی یدک کش دادمان2- قایق راهنمابر هادی 7 با اعتباری به میزان 12.6 میلیارد ریال با هدف ارائه خدمات به مشتریان بندری از دیگر پروژه های بهره برداری شده این سفر بود.
وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور و استاندار خوزستان به منظور بازدید و افتتاح از چند پروژه اقتصادی در دست احداث منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی به این منطقه سفر کرد.
نشست صمیمی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های امروز وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه وی است.
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و علی گلمرادی نماینده مردم شهرستان های بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، منصور قمر فرماندرا ماهشهر و سعدالله عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در این دیدار حضور داشتند.
6125 خبرنگار:آمنه محتشمی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.