به گزارش ایرنا، تیم استقلال خوزستان روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی پذیرای تیم الهلال عربستان در ورزشگاه سیب شهر مسقط بود که در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
تیم استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، سلمان بحرانی(61 آلویس نانگ)، فرشاد سالاروند، نوید عاشوری، حسن بیت سعید، مهدی مومنی و پیمان شیرزادی(63 زبیدی) وارد میدان شد.
همچنین عبدالله المعیوف، محمد البریک، اسامه هوساوی، عبدالله الحافظ، عبدالله الزوری، عبدالملک الخیبری(سالم 46)، سلمان الفرج(87 الرویلی)، نیکولاس میلیسی، نواف العابد(75 ماجد نجرانی)، کارلوس ادواردو و عمر خربین ترکیب تیم الهلال عربستان را نشکیل می دادند.
در دقیقه 42 بازی حسن بیت سعید از سانتر دیدنی پیمان شیرزادی به خوبی استفاده کرد و با یک ضربه سر استثنایی دروازه سفیدپوشان عربستانی را باز کرد.
در نیمه دوم بازی تیم الهلال عربستان در همان ابتدای کار توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 52 بازی عمر الخریبین از اشتباه بازیکنان استقلال خوزستان به خوبی استفاده کرد و دروازه شیخ ویسی را باز کرد.
الهلال همچنان به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 58 بازی کارلوس ادواردو از سانتر دیدنی ملیسی به خوبی استفاده کرد و برای دومین بار دروازه آبی پوشان را باز کرد.
در این دیدار الخیبری، عبدالله حافظ، سالم الدوساری از الهلال و ابوالفضل علایی، فرشاد سالاروند از استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
در بسیاری از لحظات بازی شیخ ویسی حملات تیم الهلال را به خوبی سیو کرد. هر چند بازیکنان تبم استقلال خوزستان در نیمه اول بازی چندین موقعیت خوب گلزنی را بدست آوردند که از روی بی دقتی آن ها را به هدر دادند.
نانگ، زبیدی و افشین سه تعویض استقلالی ها در نیمه دوم بازی بودند تا مهره های هجومی آبی ها دوچندان شود اما این بازیکنان در زدن گل ناکام بودند و در نهایت الهلال عربستان موفق شد با پیروزی 2 بر یک از سد ستقلال خوزستان عبور کند.
کارلوس ادواردو هافبک الهلالی ها که گل دوم تیمش را به ثمر رساند از سوی کنفدراسیون آسیا به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.
تیم استقلال خوزستان با باخت در بازی رفت کار بسیار سختی برای صعود به مرحله بعد دارد، آنها باید در قطر برابر الهلال با بیش از یک گل پیروز شوند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.