به گزارش ایرنا، مهران شاهین طبع پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم تا حدودی راضی هستم و معتقدم باید بهتر ظاهر می شدیم.
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام با بیان این که برای کسب عنوان قهرمانی باید به مراتب بهتر عمل کنیم افزود: در نیمه اول بازی توپ های بسیاری از دست دادیم اما در نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم که در نهایت موفق به شکست حریف شدیم.
وی به عملکرد تیم پالایش نفت آبادان اشاره کرد و افزود: حریف تیم بسیار منسجم و خوبی بود آن ها از کادر فنی و بازیکنان داخلی و خارجی قوی برخوردار هستند اما در بحث مدیریت بازی ما برتر از حریف بودیم.
شاهین طبع در کوارتر اول و دوم بازی قدری تمرکز خود را از دست دادیم، گفت: متاسفانه آن برنامه هایی که از قبل داشتیم امروز به خوبی در زمین پیاده نشد که این موضوع عصبانیت و ناراحتی ما را به همراه داشت.
وی در خصوص حامد حدادی گفت: حامد بازیکن با تجربه و از کلاس بالایی برخوردار است قطعا حضور این بازیکن در تیم ما بسیار مفید و ارزشمند است.
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام در پایان گفت: امیدوارم در بازی بعد عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.
دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان در مرحله فینال باید نتیجه 80 بر 74 به پایان رسید.

خبرنگار : محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری 6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.