به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در این آئین مشاور وزیر بهداشت اظهار کرد: با مدیریت دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدامات مهمی در تمام حوزه ها انجام شده که بسیاری از آنها کم نظیر هستند.
دکتر حسن امین لو افزود: آنچه ما را به تدوام برنامه عملیاتی امیدوار می کند این است که در دوره فعلی بستر سازی بیشتری برای این برنامه ایجاد شده است و در سال ١٣٩٣ کلید آن زده شد.
وی ادامه داد: وظایف دولت و مجلس در اجرای برنامه عملیاتی این است که دولت بر حسب امکانات خود و بر اساس شعارها، برنامه ارائه می دهد و مجلس نیز ، درصورت برخورد با خلاء قانونی، باید ورود کند.
امین لو اضافه کرد: در برنامه عملیاتی، میزان پیشرفت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور بر اساس مدلی هرمی و ایستگاه به ایستگاه هر سه ماه یکبار بررسی می شود که برای اجرایی شدن آن کل بدنه ٤٤٠ هزار نفری وزارت بهداشت مشغول فعالیت هستند.
دبیر مجامع و هیات های امنای دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: برنامه ریزی عملیاتی در مدیریت همه دستگاه ها و ادارات ملی و بین المللی مورد نیاز است.
وی در خصوص استان خوزستان بیان کرد: این استان دین بزرگی بر گردن کشور دارد و وظیفه مسئولان این است که نسبت به آن احساس دین داشته باشند و فرصت های از دست رفته را برای این استان جبران کنند.
نشست شورای هماهنگی منطقه چهار دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور متشکل از دانشگاه های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، لرستان، دزفول و دانشکده های علوم پزشکی آبادان، بهبهان و شوشتر با حضور دکتر امین لو، مشاور وزیر بهداشت و دبیر مجامع و هیئت های امنا دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، اعضای هیات امناء ، رؤسا و اعضاء هیات رئیسه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و دبیران پایش برنامه عملیاتی کلان منطقه چهار آمایشی کشور در محل سالن جلسات هتل پارس اهواز برگزار شد.
/6002/3004
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.