به گزارش ایرنا هماد سامری عصر سه شنبه پس از پایان بازی تیمش برابر تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران، در جمع خبرنگاران افزود:بازی بسیار سختی برابر دانشگاه آزاد تهران تجربه کردیم ولی به پیروزی روحیه بخشی رسیدیم.
وی اظهار داشت:این بازی حساسیت زیادی داشت و این مهم در روند بازی تاثیرگذار بود.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت:البته در این بازی پرتاب های زیادی را از دست دادیم تا کارمان برای رسیدن به پیروزی بسیار سخت شود.
سامری مصدومیت رایان ریچارد بازیکن انگیلسی تیمش را تاثیرگذار دانست و گفت:ریچارد در بازی روز گذشته عملکرد خوبی داشت ولی در کوارتر نخست این دیدار مصدوم شد تا کارمان در ادامه بدون این بازیکن سخت شود.
وی افزود:خدا را شکر توانستیم با این پیروزی دل هواداران را شاد کنیم زیرا تا ثاینه های پایانی خیلی خوب ما را مورد حمایت قرار دادند.
.............
سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران نیز در خصووص این رقابت گفت:در دو بازی که برابر پالایش نفت آبادان داشتیم، نمایش بازیکنان خوب بود.
فرزاد کوهیان افزود:میزبانی امتیاز بزرگی است که هر تیم باید به خوبی از آن استفاده کند همان گونه که پالایش نفت از آن استفاده کرد.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد تهران اظهار داشت:در بازی امروز، مستحق برد بودیم ولی بدشانس بودیم.
کوهیان تصریح کرد:البته پالایش نفت آبادان میزبان بود و بیشتر مورد لطف قرار گرفت.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز سه شنبه در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر برابر میهمانش دانشگاه آزاد تهران پیروز شد تا جمع پیروزی های خود برابر این تیم را به عدد 2 برساند.
دیدارهای سوم و چهارم این دو تیم نیز روزهای جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده در تهران برگزار می شود.
پیروز تقابل تیم های پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد تهران حریف پیروز دیدار تیم های پتروشیمی بندر امام و شهرداری اراک در بازی فینال لیگ برتر است.
7104/6125**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده:سید بهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.