به گزارش ایرنا، تیم پتروشیمی بندر امام دوشنبه در اولین رویارویی خود برابر تیم شهرداری اراک در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با نتیجه 91 بر 58 با قاطعیت پیروز میدان شد.
تیم پتروشیمی با ترکیب اولیه آتشی، لطفی، اسماعیلی، ارغوان و بهرام زاده وارد زمین شد همچنین زارعی، ربیعی، مرادیان، خوش دونی و نادری برای شهرداری اراک به میدان رفتند.
در کوارتر اول این دیدار شاگردان مهران شاهین طبع عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و با پرتاب های دقیق فاصله امتیازات را بیشتر کردند و در نهایت با نتیجه 30 بر 15 پیروز بازی شدند.
در کوارتر دوم بازی، بازیکنان این تیم روند خوب خود را همچنان ادامه دادند که در نهایت با نتیجه 21 بر 16 پیروز این کوارتر شدند.
در نیمه دوم بازی و در کوارتر سوم تیم پتروشیمی بندر امام که از بازیکنان و کادر فنی قوی تری برخوردار بود بازی را به خوبی مدیریت می کرد و در نهایت با نتیجه 18 بر 13 پیروز این کوارتر شدند.
در کوارتر پایانی دیدار، تیم پتروشیمی بندرامام که فاصله خوبی با حریف خود ایجاد کرده بود بازی راحت تری ارائه دادند و در نهایت با نتیجه 22 بر 14 پیروز این کوارتر شده و در کل با نتیجه 91 بر 58 پیروز این دیدار شدند.
محمدرضا جمشیدی، ملی پوش بسکتبال ایران در این دیدار با 21 امتیاز پر امتیاز آورترین بازیکن زمین شناخته شد همچنین در تیم شهرداری اراک ویدنوف با کسب 17 امتیاز بیشترین امتیاز را در بین یاران شهرداری اراک کسب کرد.
دومین دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و شهرداری اراک روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر برگزار می شود.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.