مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون وعده داده تا مهرماه سال جاری 500 متر مربع فضای آموزشی در روستاهای حوزه عملیاتی این شرکت احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیرعامل این شرکت در ایجاد فضاهای آموزشی و تامین ملزومات آموزشی اعم از لوازم التحریر برای روستاهای حاشیه واحدهای عملیاتی خود رویکرد بسیار مثبتی داشته و به پاس این اقدام، توسط جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مورد تقدیر قرار گرفت که این مهم با تائید و صلاحدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب محقق گردیده است.

ساخت و تجهیز دو مدرسه حضرت آیت ا... خامنه ای روستای عبدا... عموری در حوزه عملیاتی مجتمع صنعتی شماره 3 و مدرسه شهید محلاتی روستای نمره 3 در مجاورت مجتمع صنعتی شماره 1 شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون علاوه بر تامین  600 بسته لوازم التحریر برای مدارس بخش غیزانیه را می توان از مهمترین اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حوزه ساخت و تجهیز مدارس دانست.

گفتنی است مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون وعده داده تا مهرماه سال جاری 500 متر مربع فضای آموزشی در روستاهای حوزه عملیاتی این شرکت احداث شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.