به گزارش ایرنا امید حاجتی شنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی استان خوزستان در محل سرسرای استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال افزایش درآمدها در استان متوقف شده است ،با توجه به اینکه بیشتر درآمدها از محل دریافت مالیات بوده است این کار از رکود جلوگیری می کند و باعث می شود که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان ترغیب شوند.
وی عنوان کرد: درآمد حاصل از مالیات در استان یک درصد و در کشور 10 درصد پیش بینی شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در ادامه با اشاره به دستور کار نشست شورای برنامه ریزی خوزستان بیان کرد: این نشست در خصوص طرح های جامع تفضیلی است که قرار بود تا پایان سال 30 طرح جامع تفضیلی توسط اداره کل راه و شهر سازی انجام شود و پارسال بعد از 9 سال طرح جامع تفضیلی اهواز مصوب شد.
حاجتی بیان کرد: برای داشتن زندگی شهری مناسب باید این طرح ها انجام شود که با حساسیت این طرح ها در دست پیگیری است.
وی عنوان کرد: امروز طرح جامع تفضیلی شهرهای حمزه و مشراگه نیز مصوب گردید و طرح جامع تفضیلی شهر ترکالکی نیز با توجه به ملاحظاتی که مطرح شد و به دلیل تعیین کردن حریم بزرگ شهر و تغییر کاربری زمین های کشاورزی رای نیاورد.
حاجتی عنوان کرد: همچنین10 مورد تغییر کاربری در موارد گوناگونی همچون مجتمع های رفاهی بین راهی و پرورش گاو و گوسفند مطرح و مصوب شدند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بیان کرد: برخی از این کاربری ها به دلیل استفاده نادرست از موقعیت تغییر کاربری داده شدند تا با سرمایه گذاری بتوان بهترین استفاده را از این محیط ها داشت .
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.