به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم علی‌زاده در تجمع حامیان ولایت که در محل مصلی نماز جمعه ثامن‌الائمه(ع) آبادان برگزار شد، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تجربه ارزشمندی است و کاستی‌های موجود را پر می‌کند.

وی با بیان اینکه در انتخابات سال 1392  تشددهایی در آرای نیروهای ارزشی انقلاب به وجود آمد، اضافه کرد: احساس کردم سرخوردگی‌هایی در کشور ایجاد شد.

علی‌زاده ادامه داد: به‌ این‌ ترتیب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به وجود آمد و موجی از شور و هیجان را در کشور ایجاد کرد و همه جان گرفتند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: البته اعضای ستاد مرکزی این جبهه به شرطی موفق می‌شوند که از خودشان بگذرند و به ملت بپردازند.

وی عنوان کرد: تمام اعضای ستاد مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی توانایی رئیس‌جمهور شدن را دارند اما دور خودشان را خط کشیده‌اند.

علی‌زاده تصریح کرد: باید همه درباره وضعیت کنونی، مدیریت ضعیف سیاسی و وجود مشکلات متعدد مانند بیکاری به باور برسیم و فهم یکسانی کسب کنیم.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در زمان بنی‌صدر بسیاری گفتند که چرا این فرد را عزل نمی‌کنید، پاسخ داده شد که عزل بنی‌صدر این تصور را ایجاد می‌کند که امام رو در روی رأی مردم قرار گرفته است و این کار انجام نشد.

وی خاطرنشان کرد: از سیستمی که بسیاری از مدیرانش ا زجمله سه وزیری که اخیراً به آن پیوسته‌اند در فتنه سال 1388 دست داشته‌اند و نتیجه آن دولتی پیر، سست و کم‌رمق است نباید انتظار کار جهادی داشته باشیم.

علی‌زاده در پاسخ به پرسش یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا علی‌رغم اینکه رئیس‌جمهور فعلی بیش از رئیس‌جمهور پیشین مقابل فرامین رهبری قرار گرفته تأیید صلاحیت شده است، بیان کرد: مصلحت نظام شرایطی را ایجاد کرده که شورای نگهبان این‌گونه رأی دهد و ما مثل فتنه گران سال 1388 نیستیم که مقابل نظر شورای نگهبان قرار گرفتند بلکه به نظر این شورا احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625482
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.