به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نجاتی یکشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش افزود:ممنوع شدن تردد خودروها بر روی پل شهید ناجیان به منظور انجام عملیات تعریض این پل می باشد.
وی یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان شوش را تعریض پل شهید ناجیان عنوان کرد و گفت:با پیگیری استاندار خوزستان ، معاونت عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی و مجموعه مدیریت شهرستان شوش عملیات تعریض پل شهید ناجیان از اول اردیبهشت ماه اجرایی می شود.
وی افزود:عملیات تعریض این پل حدود 6 ماه به طول خواهد انجامید ضمن اینکه براساس تدابیر اندیشیده شده به منظور تردد خودروها به بخش فتح المبین یک دهانه پل شناور در کنار پل شهید ناجیان بر روی رودخانه کرخه جهت تردد وسایل نقلیه سبک راه اندازی شده و مسیر دسترسی آن نیز آسفالت شده است همچنین مسیر جایگزین برای تردد خودروهای سنگین پل نادری تعیین شده است.
نجاتی طول مسیر جایگزین را یک کیلومتر عنوان کرد و گفت: ایمن سازی ، نصب علائم راهنمایی و روشنایی این مسیر نیز در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان شوش اعتبار لازم برای اجرای این طرح را بالغ بر 750 میلیاردریال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح عرض پل شهید ناجیان به 11 متر افزایش خواهد یافت.
خط کشی جاده ها، تعمیر و تعویض چراغ های راهنمایی ، نصب تابلوهای هشدار دهنده و لزوم ارائه ی طرح های فرهنگ ترافیکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش بود.
پل شهید ناجیان مسیر ارتباطی شهر شوش با بخش فتح المبین و 30 روستای این شهرستان و نیز استان ایلام و شهرستان دهلران می باشد و نقش مهمی در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به بازار استان خوزستان دارد.
بخش فتح المبین شوش با کشور عراق هم مرز است.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.