مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون گفت: نشت نفت از یکی از خطوط لوله اصلی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با اقدام به موقع کارکنان عملیاتی مهار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جهانگیر پورهنگ، با اعلام این خبر افزود: یکی از خطوط اصلی نفت واقع در محدوده مجتمع صنعتی شماره 5 مارون، صبح روز یکشنبه 20 فروردین، بر اثر پوسیدگی و نازک شدن ضخامت قسمتی از لوله، دچار نشت شد که با واکنش سریع کارکنان شرکت مهار و ایمن سازی گردید.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون استفاده از غلاف U شکل برای نشت بندی فوری خط را موفقیت آمیز خواند و گفت: پس از انجام عملیات خاکبرداری اطراف خط و ارزیابی بازرسی فنی و خوردگی فلزات، تمهیدات لازم برای تعمیر اساسی یا تعویض این خط اندیشیده خواهد شد.

پورهنگ به خاکریزی روی اندک نفت رها شده بر زمین اشاره کرد و افزود: این خاک جهت مصارف صنعتی توسط پیمانکاران ذیربط به محل بازیافت حمل خواهد شد.

وی با قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در محل عملیات، گفت: مهندس عالی پور ضمن بازدید از مراحل ایمن سازی و پاکسازی محل، انجام  اقدامات اصلاحی و اساسی روی این خط و ادامه برنامه ضخامت سنجی سایر خطوط و مخازن تحت فشار را از اولویت های عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برشمرد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.