به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، جمال نصاری شامگاه جمعه در آئین تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره بین المللی شعر سپید عربی که در محل تئاتر شهر آبادان برگزار شد، اظهار کرد: ششمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی مختص سازمان منطقه آزاد اروند نبود زیرا زمانی که ساز و کار جشنواره انجام شده بود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل نشده بود.
وی تصریح کرد:  با کمک «همایون قنواتی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند و دوستانمان ،مهمانها را در هتل مستقر کردیم.

دبیر ششمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی با تاکید بر اینکه نگاه تکدی گری به هنرمند نتیجه عکس می دهد، افزود: هزینه ای که تاکنون رسیده 14 میلیون تومان است و افرادی هستند که به آنها بدهی مالی داریم.

نصاری خاطرنشان کرد: «خلیل جنامی»، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در موضوع غذای مهمانان به ما کمک کرد و این موضوع نشان دهنده توجه وی به حوزه فرهنگ است.

وی ادامه داد: برای برگزاری این مراسم در سال آینده نیاز به تخصیص اعتباری بالغ بر 90 میلیون تومان هستیم و چنانچه حمایت مالی انجام شود از کشورهای فرانسه، ژاپن و دانمارک نیز می توانم شاعر دعوت کنم که این موضوع فقط مستلزم تهیه بلیط رفت و برگشت برای آنها است.

لازم به ذکر است ششمین جشنوار بین المللی شعر سپید عربی با نام «فجر، صلح و شعر سپید» 17 لغایت 19 بهمن سال جاری با حضور شعرای کشورهای اسلامی از جمله ایران، لبنان، سوریه، امارات متحده عربی، عمان، تونس و عراق با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در آبادان برگزار شد.
46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 610583
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.