به گزارش ایرنا گفته می شود بازدید میدانی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از زیرساخت های شهرستان های آبادان و خرمشهر بدون حضور رسانه ها، بنا بر اعلام و خواست این هیات انجام شده است.
بازدید از بارانداز شلمچه، بندر خرمشهر، محل استقرار گمرک در دروازه های منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان در فهرست بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
قرار است نشست شورای اداری شهرستان های آبادان و خرمشهر ساعت 15 امروز با حضورر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شود.
در سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که امروز و فردا هفدهم و هجدهم فروردین ماه در حال انجام است، برنامه های مختلفی اعم از تشکیل جلسات و بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف گنجانده شده است.
بر اساس برنامه، برگزاری نشست شورای اداری شهرستانهای آبادان و خرمشهر، بازدیدها از یادمان شهدای شلمچه، بارانداز گمرک شلمچه، بندر خرمشهر، محل استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران در دروازه های منطقه آزاد اروند و پالایشگاه در برنامه امروز پنجشنبه هیات اقتصادی مجلس گنجانده شده است.
فردا جمعه برابر با ۱۸ فرودین ماه نیز این هیات از یادمان شهدای منطقه عملیاتی والفجر ۸در اروندکنار، رودخانه اروند با هدف بررسی آثار اقتصادی لایروبی نشدن آن و خشک شدن نخلستان های حاشیه رودخانه، بندر آبادان بازدید می کنند.
قرار است، نشست شورای اداری استان خوزستان نیز شامگاه جمعه با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار شود.
6125 خبرنگار و انتشار دهنده:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.