سرهنگ رضا دولتشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به محدودیت های ترافیکی اظهار کرد: با وجود اطلاع رسانی قبلی به کامیون ها و تریلی ها برای تردد نکردن در محورهای اصلی اما تعدادی از این وسایط نقلیه در جاده‌ها مشاهده شدند که با آنها برخورد و توقیف شدند.
وی با بیان این که تعداد وانت های مسافر بر در این روز به نسبت 13 به در پارسال کاهش داشته افزود: از وانت بارهایی که در این روز اقدام به حمل مسافر کرده اند جلوگیری شد و با توجه به خطراتی که برای جان سرنشینان ایجاد می کنند اجازه تردد داده نشد.
رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: پیش بینی می‌شود بعدازظهر با برگشت شهروندان به شهرهای خود، حجم ورود خودروها به جاده ها افزایش بسیاری داشته باشد.
وی افزود: پیش بینی می شود در جاده های ملاثانی ـ اهواز، ایذه ـ باغملک و بهبهان ـ رامهرمز حجم ترافیک بسیار زیاد باشد البته در محورهای دیگر نیز مشکل ترافیکی پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه از ساعت 6 صبح روز یکشنبه همه ماموران پلیس راه در محل های خاص مستقر شده اند ادامه داد: امیدواریم بعد اظهر و هنگام برگشت مردم با صبر و حوصله آخرین روز تعطیلات را به خوشی به پایان برسانند.
7164 / 6037
خبرنگار: عاطفه جوادی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.