سرهنگ محمد عزیزی یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا افزود:در ادامه روند مبارزه جدی وبی امان با سوداگران نظام اقتصادی در زمینه کالای قاچاق ، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال اندیمشک حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون تریلر کشنده مشکوک و به آنها دستور ایست دادند.
وی افزود: پس از توقف خودروها ماموران پلیس در بازرسی از کامیون ها تعداد سه هزار و 996 کیسه برنج خارجی قاچاق و تعداد 500 عدد کمپوت آناناس فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.
سرهنگ عزیزی گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کردند.
وی با اشاره به دستگیری 2 متهم در این راستا و تحویل آن ها به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد و تلاش پلیس خوزستان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قدرت ادامه دارد.
وی همچنین از دستگیری سه سارقا مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت:سه سارق سابقه‌دار که با سلاح گرم اقدام به سه فقره سرقت کرده بودند در اندیمشک دستگیر شدند.
عزیزی افزود:این سارقان مسلح به 2 منزل و یک آرایشگاه در شهر اندیمشک دستبرد زده و متواری شده بودند که دستگیر شده و تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در تعطیلات نوروز موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.