کورش بهادری یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : با وزش باد نسبتا شدید دراستان و همچنین با توجه به وزش باد درمنطقه و کشورهای همسایه دربعضی ساعات کاهش دید ناشی از گردوغباردرمرکز، جنوب و غرب استان انتظارمی رود.
بهادری با اشاره به وضعیت هوای استان درشبانه روز گذشته ادامه داد : دراین مدت امیدیه با 32.1 و لالی با 10.6 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده و تغییرات دمایی اهواز بین 27 و 15 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است .
همچنین با ورود سامانه بارشی از روز شنبه دراستان به ترتیب مسجدسلیمان با13.4 و دزفول با 14 میلیمتر کمترین و بیشترین بارش را تاکنون داشته اند .
مدیریت بحران شهرستـان اهواز نیز نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم اعم از برقراری کشیک شبانه روزی و آماده باش دستگاه های مرتبط مراکز بهداشتی و درمانی، بازدید و بررسی پست ها و خطوط انتقال برق، بازدید و بررسی تاسیسات دفع فاضلاب و شبکه های آبرسانی، نظارت بر سیل بندها و راه ها، اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان، سالمندان، مسافران، کشاورزان، دامداران، صیادان و افراد ساکن در معرض خطر و مناطق با احتمال وقوع تنـدباد ، صاعقه و سیل برای رعایت نکات ایمنی و بهداشـتی تاکید کرد.
7165/6002
خبرنگار:حمیدرضاترابی فرد **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.