وی با طرح موضوع صیانت از ولایت فقیه و با اشاره به آیه شریفه ولایت گفت: مردم استان خوزستان همراهی و پیروی از ولایت را چه در دوران انقلاب اسلامی و چه پس از آن به ویژه در دفاع مقدس بطور کامل نشان داده اند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب با تاسی به رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) جهاد کبیر را به عنوان منظومه ولایت در ایران و کشورهای منطقه به طور کامل به منصه ظهور رسانده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب در برهه های حساس از بروز بسیاری از فتنه ها جلوگیری نمودند و این وظیفه مجلس خبرگان را برای صیانت از ولایت فقیه سنگین تر می نماید.
نماینده خوزستان گفت: متاسفانه برنامه های توسعه غربی در خوزستان در مقاطعی برای این استان مشکلاتی را بوجود آورد، اما با سفر سال 75 رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر توسعه کشاورزی در این استان که متاسفانه با 10 سال تاخیر آغاز و اجرایی شده و اگر درست و به موقع اقدام می شد امروز شاهد این همه مشکلات در خوزستان نبودیم.
وی افزود: امروز هم ،شاهد برخی ناهماهنگی و بی توجهی ها به این استان هستیم که اگر به فریاد و ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته شود می توان بر مشکلات استان خوزستان فائق آمد و رضایت مردم را جلب نمود.
آیت ا... فرحانی بر مطالبه گری مجلس خبرگان از مسئولان تاکید و خواستار اجرایی شدن وعده مسئولان شد و گفت:وقتی فرمایشات رهبر انقلاب توسط برخی مسئولان عملی نمی شود ، مردم نسبت به مساله ولایت پذیری و اطاعت از ولایت از سوی آنان دچار تردید می شوند.
اجلاسیه دوم دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه با حضور اعضا در تهران گشایش یافت. خوزستان دارای 6 نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
6037
دریافت کننده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.