سید علیرضا قریشی دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت بالای مسابقات جام فجر نزد فدراسیون جهانی، نیکو والاد نایب رییس اول فدراسیون جهانی وزنه برداری از این مسابقات دیدن خواهد کرد.
رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان به حضور 22 کشور خارجی و مجموع 97 شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی جام فجر اشاره کرد و گفت: ایتالیا، انگلیس، آمریکا، صربستان و مونتنگرو، ترکیه، مجارستان، اردن، پاکستان، آذربایجان، سان مارینو، رومانی، افغانستان، عراق، کویت، تایلند، نیجریه، کامرون، اوگاندا، تونس، لیبی، یمن و بنگلادش کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها هستند.
وی عنوان کرد: خوشبختانه کارهای مقدماتی و آماده سازی سالن امام رضا از قبیل دکوراسیون و نصب تخته مسابقات در حال انجام است و تا روز چهارشنبه به پایان می رسد.
قریشی خاطرنشان کرد: اسکان ورزشکاران که موضوع بسیار مهم است با دستور شخص استاندار و پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان در حال حل شدن است، محل اسکان شرکت کنندگان خارجی در هتل 90 اتاقه نفت خواهد بود همچنین محل اقامت ورزشکاران داخلی و عوامل اجرایی در هتل نادری و هتل پارس است.
وی به حضور تیم منتخب استان در این مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم منتخب استان با نام مناطق نفت خیز جنوب و سرمربی گری محمدرضا کاظمی نژاد در این دوره از مسابقات شرکت می کند.
رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان با بیان این که تیم منتخب استان از بازیکنان جوانی بهره می برد افزود: اگرچه سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بوده اما امیدواریم بچه های خوزستانی با مدال آوری در این رقابت ها از شان وزنه برداری استان دفاع کنند.
وی با اشاره به این که روز 19 اسفندماه ورود تیم ها به استان خواهد بود افزود: برای اساس قوانین جهانی در همان روز کلاس آنتی دوپینگ با حضور تمام شرکت کنندگان برگزار می شود.
قریشی عنوان کرد : مراسم افتتاحیه این مسابقات روز 20 اسفندماه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار خوزستان، رییس فدراسیون وزنه برداری ایران، روسای فدراسیون وزنه‌برداری کشورهای خارجی و مسولان فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.