پریسا مصطفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:ساخت فرهنگسرای بندر ماهشهر که سال 84 کلنگ زنی شد، به مدت 12 سال به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده بود.
وی ادامه داد:این پروژه در سال جاری پس از سال ها انتظار به پیشرفت فیزیکی حدود 80 درصد رسیده است که انتظار می رود با تامین اعتبار از شورای راهبردی شهرستان، این طرح در سال جدید بهره برداری شود.
مصطفایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان تصویب چهار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شورای راهبردی شهرستان برای تکمیل فرهنگسرای ماهشهر، گفت:بر اساس مذاکرات انجام شده با فرماندار شهرستان ماهشهر و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، تخصیص این اعتبار برای تکمیل این فرهنگسرا تصویب شده است.
مصطفایی در ادامه سخنانش با تشریح امکانات پیش بینی شده در این فرهنگسرا، گفت:این فرهنگسرای 3 طبقه با مساحت 3 هزار و 800 متر مربع دارای گالری، پلاتو، غرفه های فرهنگی، سایت اداری، کافه تریا، اتاق بازیگر و سالن نمایش 350 نفره می باشد.
این مسوول ادامه داد:با توجه به اینکه هیچ مکان فرهنگی برای فعالیت های هنری و فرهنگی در شهرستان در نظر گرفته نشده است، پس از پیگیری این اداره مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت محل نمایش آثار هنرمندان در سال جدید جنب اداره فرهنگ و ارشاد در زمینی به مساحت 70 مترمربع از محل شورای راهبردی شهرستان مصوب شده است.
6125 آمنه محتشمی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.