فرماندار مسجد سلیمان در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز سه شنبه از روند اجرای طرح آبرسانی مسجد سلیمان که پروژه ای نیمه کاره است دیدن کرد.
علیرضا گوروئی گفت: روند اجرای این پروژه با 90 درصد پیشرفت همراه است و برای تکمیل 10 درصد دیگر این پروژه نیاز به تامین مالی است که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین مالی این پروژه قول مساعد داد.
وی افزود: همچنین دراین سفر سخنگوی دولت مشکل فاضلاب این شهرستان و نیز موضوع جا به جایی مناطق آلوده به نفت و گاز این شهرستان را بررسی نمود.
محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت امروز سه شنبه در سفر یک روزه به استان خوزستان از پروژه های عمرانی ایذه و باغملک و روستاهای بدون جاده حاشیه سد کارون سه دیدن کرد.
شرکت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان ، پیگیری اجرای طرح های آب و فاضلاب استان و بررسی مشکلات ریزگردها از برنامه های سفر یکروزه نوبخت به خوزستان است.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی پنجشنبه هفته گذشته به منظور بازدید از چند طرح و بررسی اقدامات دولت در مهار پدیده گرد و غبار در سفری یک روزه وارد اهواز شد.
مسجدسلیمان در شمال شرقی استان خوزستان و در 125 کیلومتری اهواز واقع شده است که از شمال به دزفول ، از شرق به استان چهارمحال بختیاری و ایذه ، از جنوب به رامهرمز و از غرب به شوشتر محدود می گردد .
7158/6064
خبرنگار: زینب فرحانی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.