قطع ارتباط تلفنی یک گروه کوهنورد که روز جمعه به منطقه کوهستانی شمال دزفول صعود کرده بودند موجب نگرانی شده بود.
غلامحسین حسن پور از امدادگران جمعیت هلال احمر دزفول که عصر روز شنبه به همراه یک تیم امداد و نجات به منطقه کوهستانی سردشت اعزام شده بود دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:این گروه هفت نفره که روز جمعه به مقصد یکی از مناطق کوهستانی بعد از کوه هفت تنان در بخش سردشت ، دزفول را ترک کرده بودند در برنامه ریزی برای صعود از نظر زمانی دچار اشتباه شده و به تاریکی شب برخورد کردند.
وی که شنبه شب از ارتفاعات کوهستانی بخش سردشت تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت و گو می کرد اظهار داشت:این کوهنوردان در سلامت کامل در روستای کارنج مشاهده شده و در حال انتقال به شهر دزفول می باشند.
حسن پور افزود:مقصد این کوهنوردان روستایی بعد از کوه مرتفع هفت تنان در بخش سردشت بوده که به دلیل آنتن ندادن تلفن همراه ، ارتباط آنها با دزفول قطع شده و امکان تماس با آنها نبود.
وی به کوهنوردان و علاقه مندان به طبیعت گردی توصیه کرد به گونه ای برنامه ریزی کنند که در برنامه صعود خود به تاریکی شب برخورد نکنند.
قله هفت تنان در 70 کیلومتری شمال شهرستان دزفول در بخش سردشت و در دل کوهستان سالن قرار دارد که دارای ارتفاعی در حدود 2000 متر از سطح دریا می باشد و در مواقعی از سال نیز برفگیر می باشد .
بخش سردشت دزفول با سه هزار و 800 کیلومتر مساحت شامل 2دهستان و 57 روستاست.
6068
خبرنگار و انتشار : محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.