زهرا مرتضی زاده پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ابتدای راه پیش بینی نمی کردیم که نایب قهرمان شویم اما هر چه جلوتر رفتیم خود را لایق قهرمانی دانستیم.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان رقابت های این فصل سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور را بسیار سخت دانست و افزود: اگر مسابقات به صورت رفت و برگشتی برگزار می شد خستگی از تن بازیکنان خارج می شد و قطعا نتایج بهتری کسب می کردیم.
وی با بیان این که تنها از دو بازیکن ملی پوش دراختیار داشتیم و سایر بازیکنان تجربه حضور در سوپر لیگ را نداشتند افزود: این در حالی است که تیم های رقیب ما با تجربه بوده و از بازیکنان ملی پوش بسیاری بهره می بردند.
مرتضی زاده سطح آمادگی جسمانی بازیکنانش را یکی از علل نایب قهرمانی در این مسابقات دانست و گفت: از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم اگرچه در بازی آخر شکست را متحمل شدیم اما جانانه جنگیدند.
وی در خصوص بازی آخر تیمش مقابل گاز تهران گفت: ما روز قبل بازی بسیار سنگینی با کوشا تهران انجام دادیم و این موضوع باعث شد که بازیکنان ما در اواخر بازی با گاز تهران به دلیل عدم ریکاوری مناسب، کشش بازی کردن را نداشتند.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان ادامه داد: تا انتهای نیمه اول بازی از حریف خود پیش بودیم اما از کوارتر سوم به بعد بازیکنان ما کم آوردند و متاسفانه در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم.
وی با بیان این که پیروزی در مقابل گاز تهران موجب قهرمانی تیم ما می شد افزود: تیم ما در دور رفت با 17 اختلاف امتیاز تیم گاز تهران را شکست داده بود و قطعا در بازی امروز نیز می توانستیم بار دیگر این تیم را شکست دهیم اما ضعف جسمانی بازیکنان مانع از این کار شد.
مرتضی زاده در ادامه با اشاره به این که شرایط بد آب و هوایی موجود در خوزستان هم به تیم ما آسیب زد، گفت: ما بعضی از روزها به دلیل گرد و خاک بیش از اندازه مجبور بودیم با ماسک تمرین کنیم ، چهار بازیکن اصلی ما به علت آلودگی هوا مریض شدند و از این موضوع ضربه زیادی خوردیم.
وی با بیان این که تیم ما بسیار جوان و آینده دار است افزود: ما برای اولین بار در بسکتبال بانوان استان عنوان نایب قهرمانی سوپر لیگ کشور را کسب کردیم و امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی دقیق تر عنوان قهرمانی سوپر لیگ را به خود اختصاص دهیم.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در پایان ضمن تشکر از مسولین ورزش پالایش نفت آبادان، هیات بسکتبال استان و مسولین ورزش بانوان استان گفت: کادر فنی تیم که در این مسیر زحمت بسیاری کشیده و سختی های زیادی را تحمل کردند یکی از مهمترین عوامل نایب قهرمانی ما در این مسابقات بود.
تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در پایان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.

6002خبرنگار:پارسا شاکری **انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.