استقلال خوزستان در حالی پا به این مسابقات می گذاشت که اولین حضور آسیایی خود را تجربه می کرد و این موضوع استرس کار را برای بازیکنان جوان این تیم دو چندان کرده بود.
آبی های خوزستانی که این روزها با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و تاکنون در فصل جاری مبالغ قرارداد خود را دریافت نکرده اند در نخستین دیدار خود در آسیا جانانه و با غیرت جنگیدند و بار دیگر فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند آن ها با بازی خود ثابت کردند که اگر قدری به این تیم توجه شود نتایج بهتری کسب خواهند کرد.
تیم استقلال خوزستان فصل گذشته با کمترین امکانات و با وجود بازیکنان کم نام و نشان موفق به کسب مقام قهرمانی در لیگ شد از طرفی اولین بازی آن ها در آسیا نشان داد که اگر آبی های خوزستان روند بدون حاشیه ای داشته باشند توانایی خلق شگفتی های بزرگتری را دارند حال باید دید مسولین باشگاه و دیگر مسولان کشوری و استانی در این بین چه می کنند؟
در ماهها و روزهای اخیر از مسولان باشگاه گرفته تا دیگر مسولان استان وعده های متعددی مبنی بر تزریق پول و کمک مالی به باشگاه استقلال خوزستان شنیده شد که محقق نشدن ای ن وعده ها علاوه بر تاثیرمنفی بر تمرکز بازیکنان تاثیرات بسیار منفی در روند رو به رشد آبی ها داشت ودر در بازی با پیکان بیشترین نمود را داشت ، کار به جایی رسیده که بازیکنان و کادر فنی تیم دیگر به قول های مسولین طراز اول استان خوش بین نیستند.
هر چند که تیم استقلال خوزستان یک باشگاه خصوصی به شمار می‌آید اما حضورش در جام قهرمانان آسیا به عنوان نماینده اول ایران می طلبید که به این تیم کمک شود تا حداقل در رفت و آمدهای خود با مشکل مواجه نشود، در این بین تنها استاندار خوزستان کمک هایی آن هم ناچیز به تیم استقلال خوزستان کرد اما دیگر مسولان کشوری و استانی تظاهر به کمک کردند و قولها و وعده هایشان از حد انعکاس رسانه ای فراتر نرفت.
حمایت نشدن این تیم از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال ، باید موجب شود مسولان استان دست به کار شده و دیگر منتظر کمک مسولان بالادست به این باشگاه نباشند. حال که موضوع به خوبی روشن شده است نمایندگان و مسولین استانی می توانند از قدرت خود استفاده کرده و با برگزاری جلساتی با مدیران ارشد بانک ملی مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان را برطرف کنند.
یکی از دلخوشی های مردم فوتبال دوست خوزستانی که از قضا آنها هم این روزها شرایط بدی را پشت سر گذاشته اند، تیم استقلال خوزستان است هر چند نتایج نه چندان خوب این تیم باعث شد که تماشاگران متعصب خوزستانی با ورزشگاه قهر کنند ،اما انتظار می رود صبور باشند و در کنار مدیران به رفع مشکلات تیم محبوبشان بپردازند آن ها با حضور خود در ورزشگاه در بازیهای آتی استقلال اهواز می توانند بهترین کمک را به باشگاه استقلال خوزستان کنند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان به دنبال پیروزی در نخستین دیدار جام قهرمانان آسیا گفت: استقلال خوزستان اولین گام خود را در این مسابقات محکم برداشت و من به این تیم تبریک می گویم.
نعیم سعداوی ادامه داد: آن ها اولین حضور خود را در آسیا تجربه می کردند و از این جهت بسیار خوشحالم که استقلال خوزستان به عنوان نماینده ایران در گام نخست سربلند ظاهر شد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی این تیم برطرف شود و ما شاهد درخشش این تیم در بازی های آینده باشیم.
همچنین عبدالله ویسی دیگر مربی خوزستانی حاضر در لیگ با بیان این که مردم خوزستان از این برد بسیار خوشحال شدند افزود: برد استقلال خوزستان بسیار چسبید و دل هزاران هوادار خوزستانی را شاد کرد امیدواریم در ادامه راه مشکلات مالی باشگاه برطرف شود و باز هم شاهد بازیهای خوب این تیم باشیم.
وی ادامه داد: اگر استقلال خوزستان تجربه بین المللی بیشتری داشت و از شروع های مجدد و ضربات کرنر خود بهتر استفاده می کرد می توانست با بیش از یک گل الفتح را شکست دهد.
ویسی عنوان کرد: بازیکنان این تیم نباید فکر کند که با یک برد همه چیز تمام شده، آن ها دو بازی دیگر در مقابل الجزیره و لخویا دارند که به مراتب کار سخت تری نسبت به بازی با الفتح است.
مجید باقری نیا دیگر کارشناس و پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: استقلال خوزستان تیمی بسیار شایسته و برخوردار از استعدادهای جوان است اما نقاط ضعفی هم دارد که باید آن ها را رفع کند.
وی ضمن تبریک به تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: استقلالی ها در این بازی موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریف خلق کردند اما متاسفانه باز هم در امر گلزنی موفق ظاهر نشدند.
این کارشناس فوتبال خوزستان موفقیت یک تیم را در گرو استفاده از فرصت ها دانست و گفت: با توجه به دو حریف قدرتمند دیگر این گروه قطعا تیم استقلال خوزستان در بازی های آینده موقعیت های بی شماری کسب نخواهد کرد لذا بازیکنان باید از اندک فرصت های خود نهایت استفاده را ببرند.
تیم استقلال خوزستان در اولین دیدار خود برد شیرین و افتخار آمیزی برای کشور کسب کرد و از فوتبال ایران در مقابل رقیب دیرینه خود عربستان به پیروزی رسید،فوتبال دوستان خوزستانی انتظار دارند با وجود دو بازی سخت دیگری که این تیم در پیش رو دارد مسولان در کنار آن ها باشند و برای رفع مشکلات مالی آن اقدام عملی کنند تا بازیکنان ودست اندرکاران تیم فارغ از دغدغه پرداختها و بلیط و...بر ارایه یک بازی خوب و گرفتن نتیجه وافتخارآفرینی در جام باشگاههای آسیا تمرکز کنند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری ** انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.