تیم فوتبال استقلال ملاثانی در نخستین فصل حضورش در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور در حالی که با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد اما توانست جواز حضور به مسابقات لیگ یک را دریافت کند.

 تیم استقلال ملاثانی که از یک منطقه کم برخوردار خوزستان برخاسته است نشان داد که با دست خالی و با اتکا به تلاش و جدیت بازیکنان و کادر فنی و حمایت مردم منطقه، می‌توان موانع را از سر راه برداشت و کارهای بزرگی انجام داد چیزی که در فوتبال امروز کشور کمتر مشاهده می‌شود.

به گزارش جماران، تیم استقلال ملاثانی نماد بازیکنان مستعد و گمنام خوزستانی است که سال ها به حال خود رها شده‌اند و درصدی از ثروت و امکانات خوزستان به این تیم کاملا بومی اختصاص داده نشده است اما با این وجود جوانان خوزستانی مردانه جلوی تیم شرکتی و صنعتی کشور با امکانات فراوان ایستادند و فریاد مظلومیت استعدادهای فوتبالی این سرزمین را به گوش مسوولان رساندند.

ملاثانی شهری در خوزستان است که همه آن را به بستنی‌هایش می شناسند اما اکنون به واسطه درخشش تیم استقلال ملاثانی در رقابت های لیگ دسته دوم، صعود این تیم کم بضاعت و مردمی ورد زبان‌ها شده و مورد تحلیل کارشناسان و رسانه‌ها قرار گرفته است.

در ابتدای این رقابت ها کمتر کسی تصور می کرد که تیم استقلال ملاثانی بتواند به لیگ یک صعود کند اما داریوش هرمزی که چند سال پیش به همراه شهرداری ماهشهر به رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود کرد این بار با تیم محروم استقلال ملاثانی کارستان کرد و نشان داد راه صعود به لیگ‌های بالاتر را به خوبی بلد است.

تیم استقلال ملاثانی که در مواقعی از لیگ حتی پول خرید آب معدنی و یا سفر به استان های دیگر را نداشت، جانانه جنگید و مزد زحماتش را گرفت. بازیکنان این تیم به دور از تجمل گرایی، کاری کردند که از دست دیگر تیم های ثروتمند لیگ خارج بود و مسوولان باید این موضوع را جدی بگیرند.

حال که این تیم بومی به رقابت‌های لیگ یک راه یافته است مردم ملاثانی و تمام فوتبال دوستان این منطقه انتظار دارند که مسوولان استان به وعده‌های خود عمل کنند و پیش از شروع رقابت های لیگ دسته یک از این تیم حمایت کنند تا با قوای بیشتری پا به مسابقات بگذارد. همچنین تنها درخواست فوتبالی های این منطقه، بهسازی و تجهیز ورزشگاه ملاثانی است تا آبی پوشان در زمین خود از حریفان پذیرایی کنند.

در لیگ امسال به دلیل شرایط نامساعد نور ورزشگاه ملاثانی بسیاری از بازی‌های این تیم در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که این موضوع اعتراض هواداران این تیم را به همراه داشت.حضور در مسابقات لیگ یک و رقابت با حریفان بسیار سخت تر بوده و اگر مسوولان به کمک این تیم نشتابند آینده روشنی در انتظار آبی های ملاثانی نخواهد بود.  

تیم استقلال ملاثانی در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر میلادمهر تهران صف آرایی کرد و با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید تا جواز حضور به لیگ یک را دریافت کند. 

گفته می‌شود مسابقات لیگ دسته یک از مهر آغاز می‌شود و مسوولان تیم استقلال ملاثانی باید از اکنون برای جذب بازیکن و اقدامات مهم دیگر دست به کار شوند تا در این رقابت‌ها هم درخشان ظاهر شوند.​

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.